Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Νιαουυυυ σκουλαρικάκια!!

Γειαααααα σας!!
Σας έλειψα?? Εμένα μου λείψατε! Κάθε μέρα λέω ότι θα σας γράψω κι όλο δεν προλαβαίνω!
Αρκετές εργασίες για την σχολή, δουλειές, και νέα χόμπυ που προσθέτω επειδή θέλω να γεμίσω τον ήδη γεμισμένο μου ελεύθερο χρόνο!
Είχα κι ένα ατυχηματάκι με το blog, θέλησα να του αλλάξω τον τίτλο, αλλά έτσι του άλλαξα και το url αλλά ξέχασα ότι έτσι δεν θα με βρίσκατε και όταν πήγα να μπω στο blog μου την επόμενη μέρα, δεν μπόρεσα να μπω ούτε εγώ κι έτσι το κατάλαβα, χαχα!
Και έκανα στο φβ και μια σελίδα (fan page αγγλιστί!) γιατί το θεώρησα πιο εύχρηστο απτο προφίλ που έχω και λέω να σβήσω!
Λοιπόν ας μην γενικολογήσω πολύ αυτή τη φορά κι ας πούμε για δημιουργίες!
Παντού έβλεπα υγρό γυαλί, ε και λοιπόν αποφάσισα κι εγώ να ασχοληθώ με αυτό το υλικό!!
Είδα την παρουσίαση του pacoartcenter στην Χειροτέχνικα που είχε διοργανώσει το ftiaxto.gr για τα γενέθλια του και κάτι βιντεάκια και οδηγίες κι έτσι έφτιαξα και τα δικά μου!
Ήρθε μια φίλη μου σπίτι μου και φτιάξαμε διάφορες φωτογραφίες της σε μπρελόκ ή σκουλαρίκια και κατενθουσιάστηκε και επειδή είχα κάνει λίγο παραπάνω υγρό γυαλί έφτιαξα κι ένα σκουλαρίκι γατούλα που είχα σε ριζόχαρτο για μένα και μετά από αυτό προέκυψαν από παραγγελιά και τα άλλα 2 σκουλαρικάκια-γατούλες!!
Εχω κι άλλες ιδέες, ελπιζω να βρω τον χρόνο να τις υλοποιήσω γρήγορα!
Προς το παρόν σας φιλώ γλυκά και μην ανησυχείτε, αν και δεν έχω πολύ χρόνο διαβάζω τα μπλογκοσπιτάκια σας!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου