Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Scrapbooking-άλμπουμ

Το νεότερο δημιουργημα μου(το επόμενο δεν αργεί γιατι ειναι για δωράκι γενεθλίων :D) είναι και αυτό από σεμινάριο στο πακοαρτσεντερ και ειναι ένα άλμπουμ φωτογραφιών με την τεχνική του scrapbooking. Υπάρχει σαιτ απ'ότι έχω δει scrapbooking.gr για τους Έλληνες φανατικούς της τεχνική αυτής όπως υπάρχει και η scrapbooking day! Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα και δεν θα αποχωρηστω εύκολα το scrapbooking πια απτη ζωή μου(:P) ίσως επειδή μικρή έφτιαχνα τόσες πολλές κάρτες για οικογένεια και φίλους που ίσως να βαρέθηκα λιγουλάκι αλλά και επειδή εχει πάααααααααααααααρα πολλά πραγματάκια που μπορείς να πάρεις για να διακοσμήσεις ωραία αυτό που θα κάνεις που δεν ξέρεις τι να πρωτοπάρεις!
Όπως λένε και οι "καθηγητές"(χιχι) στο πακοαρτσεντερ είμαι των λιτών πραγμάτων γι αυτό και δεν πολυστολίζω αυτά που φτιάχνω όπως θα έχετε παρατηρήσει και στις υπόλοιπες δημιουργίες μου, κυρίως στα κεριά! Έτσι κι αυτό εδώ το άλμπουμ που θα δείτε δεν είναι πολυστολισμένο! Τώρα θα σας δείξω μόνο το εξώφυλλο και ελάχιστες λεπτομέρειες απτις εσωτερικές σελίδες που είναι και αυτές εξίσου διακοσμημένες. Σε λίγες μέρες θα ανεβάσω και φωτογραφίες απτις εσωτερικές σελίδες να τις δείτε κι αυτές!!

3 σχόλια:

  1. Μαρία μου καλήσπέρα!
    πέρασα για να σε ενημερώσω ότι έγινε η κλήρωση για την ανταλλάγή δώρων
    δες εδώ τις λεπτομέριες
    http://greecycle.forumgreek.com/t206-topic

    πολύ όμορφό το album btw
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα κι απο εδω! απιθανες ολες σου οι δημιουργιες αλλα ειδικα τα δεντρακια σου...το κατι αλλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερααααα!! Σας ευχαριστω και τις 2!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή