Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Το 1ο μου δαχτυλιδάκι

Όπως σας έλεγα και στην προηγούμενη δημοσίευση μου, ήμουν εντυπωσιασμένη από το πόσο ωραίο στολιδάκι βάλαμε πάνω στην μια μπομπονιέρα γάμου που κάναμε στο σεμινάριο διακόσμησης μπομπονιέρας στο πάκο και τι χρησιμότητες μπορεί να έχει!
Ε το ίδιο βράδυ με το σεμινάριο εκεί που πήγα να φάω έπιασα και τις χαντρούλες μου και είπα να δημιουργήσω δαχτυλίδι με τον ίδιο τρόπο που φτιάξαμε το στολίδι στην μπομπονιέρα!
Το έφτιαξα λοιπόν(και έτσι άργησα λιγάκι να φάω) αλλά πως θα γινόταν όντως δαχτυλίδι αφού δεν είχα βάση για δαχτυλίδι? Ψαχνόμουν μήπως έκανα καμια πατέντα και δεν αγόραζα βάση γιατί το ήθελα έτοιμο το ίδιο βράδυ αλλά ό,τι κι αν σκέφτηκα δεν ήταν καλύτερο από την βάση για δαχτυλίδι.
Κι έτσι μια μέρα που κατέβηκα στο κέντρο για διάβασμα δεν αντιστάθηκα και πήγα στη Diva και πήρα βάσεις για δαχτυλίδια και το βράδυ γυρνώντας σπίτι έπιασα και έβαλα το μισοτελειωμένο μου δαχτυλιδάκι στη βάση του και βουαλά έτοιμο και (ω τι περίεργο!!) μπορώ να πω μου αρέσει αρκετά!!
Ήθελα να σας το έδειχνα φορώντας το αλλά αυτή η φωτογραφία μου άρεσε καλύτερα!
τιμή: 4 ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου