Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Μπομπονιέρες γάμου και βαπτίσεων!

Γειαααα σας και πάλι!
Αφήστε, τρέχω με διαβάσματα! ιιιιιιι δεν μπορώ, δεν βγαίνει το άτιμο το μάθημα με τίποτα!! Την επόμενη βδομάδα ξεκινάω και να δούμε τι θα γράψουμε...
Και ως συνήθως αυτή είναι μια μεταμεσονύκτια δημοσίευση, ήθελα να σιδερώσω αλλά όοοολο και το αναβάλλω! Είπα να σας δείξω τι όμορφες μπομπονιέρες φτιάξαμε στο σεμινάριο του πάκο πριν 2 βδομάδες περίπου αντί να σιδερώσω!
Φτιάξαμε 2 μπομπονιέρες γάμου με δάσκαλο τον Ηλία, η μια με ξετρέλανε γιατί εκτός από ωραίο στολιδάκι για μπομπονιέρα μπορεί να γίνει και δαχτυλίδι και καρφίτσα και πολλά άλλα και η άλλη οκ δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε αν και ομολογώ ότι δεν μου πολύαρεσε έτσι όπως βγήκε σε εμένα αλλά να μου πείτε και πότε μου άρεσαν καλύτερα τα δικά μου απτων άλλων? Χιχι!
Και φτιάξαμε και μια μπομπονιέρα για κορίτσι και μια για αγόρι με δασκάλα την Κατερίνα! Και ναι πάλι οι δικές μου μπομπονιέρες ήταν οι πιο λιτές απτων υπολοίπων! Η κοριτσίστικη μπομπονιέρα είναι ζουζουνίστικη και γλυκούλα!! Η αγορίστικη πιο σοβαρή και την έκανα λίγο ναυτική-καλοκαιρινή. Στο ίδιο στυλ, δηλαδή με τσαντάκι που το διακοσμείς απ'έξω και μέσα τα κουφέτα θα μπορούσε να γίνει και κοριτσίστικη μπομπονιέρα πιστεύω αλλά δεν θα ήταν τόσο ζουζουνίστικη!
Τα κουφέτα βέβαια δεν ξέρω αν ήταν φρέσκα αλλά δεν νομίζω και να τις χαλάσω για να τα φάω!
Ορίστε και οι μπομπονιέρες μου! Είναι λίγο μακρινή η φωτογραφία αλλά ελπίζω να φαίνονται καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου