Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Σεμινάρια polymer clay και βιβλιοδεσίας

Γεια σας!!
Το μήνα που πέρασε δεν είχατε καθόλου νέα μου! Αλλά θα μου πείτε σιγά το συχνά που γράφω! Διαβάζω για την ταλαιπωρημένη εξεταστική μου κι έτσι είμαι ψιλοχαμένη!
Αλλά τώρα θέλω να σας παρουσιάσω κάποια σεμινάρια που θα κάνει μια φίλη μου στο εργαστήρι LU στο Θησείο, εδώ είναι και η ιστοσελίδα του:http://www.lucreativestudio.gr/pages/main/ 
Πρόκειται για σεμινάρια polymer clay (μια μάρκα του είναι η γνωστή σε πάρα πολλούς φίμο) και βιβλιοδεσίας όπως σας αναφέρω και στον τίτλο!
Εδώ θα βρείτε λεπτομέρειες γι αυτά τα σεμινάρια: http://www.artemides.org/polyclay.pdf !
Η φίλη μου έχει ασχοληθεί πάαααααρα πολύ με τα θέματα αυτά, φτιάχνει τέλεια πράγματα που δεν μπορείτε να φανταστείτε! Κάθε φορά που βλέπω κάτι δικό της μένω με το στόμα ανοιχτό! 
Τα χρήματα για το μεγάλο σεμινάριο του polymer clay των 5 δίωρων συναντήσεων μάλλον μπορείτε να τα δώσετε και σε δόσεις και ίσως δεν χρειάζεται και προκαταβολή!
Πραγματικά σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα, αν πάτε δεν θα χάσετε και θα με θυμηθείτε!!

Υ.Γ.1 Νωρίς-νωρίς είναι αυτή η δημοσίευση μου, χιχι περίεργο!!!
Υ.Γ.2 Είχα κάνει παλιότερα μια ανάρτηση και σας έλεγα για το ιντερνετικό ραδιόφωνο που έχουμε στο Μαθηματικό που σπουδάζω, σας ενημερώνω λοιπόν ότι από αυτή την εβδομάδα ξεκινήσαμε ξανά εκπομπές με ανανεωμένο πρόγραμμα και σας ετοιμάζουμε και εκπλήξεις!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου