Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Δεντράκια από σύρμα

Κι εκεί που βρίσκομαι για διακοπές στα Γιάννενα και χαζεύω τα μαγαζιά, βλέπω σε κάποιο μαγαζί κάτι υπέροχα δεντράκια και ρώτησα τιμές, μου φάνηκαν σχετικά πολλά τα χρήματα και ενώ το σκέφτηκα αρκετά τελικά δεν τα πήρα. Μετά από 2 μήνες περίπου βλέπω μια συμφοιτήτρια μου στην σχολή να κρατάει ένα έτοιμο δεντράκι και υλικά για να φτιάξει και άλλα δεντράκια και της λέω ή θα μου το δώσεις αυτό που κρατάς ή θα μου μάθεις πως φτιάχνονται και καθίσαμε και μου έμαθε!! Έτσι αυτό που βλέπετε το φτιάξαμε 3 κοπέλες, υπό τις οδηγίες της συμφοιτήτριας μου που σας προανέφερα!! Και τελικά όντως τα χειροποίητα δεντράκια δεν είναι φθηνά, είναι και χρονοβόρα και τα υλικά μετά είναι αναλόγως τι και πόσα θα χρησιμοποιήσεις! 

Χμ φέτος προτιμούσα να πηγαίνω σε σεμινάρια παρά να παρακολουθώ μαθήματα στη σχολή μου κι έτσι πήγα και στο σεμινάριο για να φτιάχνουμε συρμάτινα δεντράκια ενώ ήξερα έναν χρόνο ήδη αλλά στο σεμινάριο μάθαμε έναν διαφορετικό, πιο περίπλοκο τρόπο! Και ιδού τι βγήκε απτο σεμινάριο, να σας πω την αλήθεια μου σε κάθε σεμινάριο μαρέσουν πολύ περισσότερο αυτά που φτιάχνουν οι άλλοι συμμετέχοντες και καθόλου τα δικά μου δημιουργήματα. Δεν ξέρω αν συμβαίνει σε πολλούς αυτό ή μόνο σε μένα!

Και το 3ο δεντράκι που σας παρουσιάζω έγινε για δωράκι! Εφευγε μια φίλημου από Αθήνα και γύριζε πίσω στη Θεσσαλονίκη και ήθελα να της έκανα ένα δωράκι, μου είπε κάτι που δεν θα κόπιαζα πολύ κι έτσι εγώ σκέφτηκα να της κάνω ένα δεντράκι :P Οκ το έκανα λιγάκι μικρούλι, δεν προλάβαινα και για μεγαλύτερο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου