Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Κεριαααα!!!

 Μια χρονιά την γιορτή της μητέρας ήθελα να κάνω ένα ξεχωριστό δώρο στη μητέρα μου και επειδή της άρεσαν τα κεριά σκέφτηκα να της έφτιαχνα εγώ ένα, κι έτσι έψαξα και έμαθα αλλά τελικά δώρο στη μητέρα μου δεν έκανα αλλά έκανα σε όλους τους φίλους μου! Είτε έχουν γενέθλια, γιορτή είτε όχι θα τους δωρίσω ένα κεράκι. Και προσπαθώ να είναι ειδικό για τον καθένα!
απο φυλλα κηρου μελισσας!!!
σαν νησιωτισσα που ειμαι, να και τα κοχυλακια μας, το νησιωτικο στοιχειο!


αντι να πίνετε σφηνάκια, μπορείτε να κάνετε ατμόσφαιρα ανάβοντας το κερί που είναι μες στο ποτήρι για σφηνάκι


κανέλες, γιαμι γιαμι!!!!

λατρεμένα αποξηραμένα γυρω-γύρω!!

τετράεδρη πυραμίδα, είναι από αγαπημένο αυτοσχέδιο καλούπι!!

αντρική λαμπάδα με διακοσμητικό για το αυτοκίνητο!

γυναικεία λαμπάδα με μπρελόκ μαζί

again κανέλες γιατί είναι σουπερ η κανέλα στο κερί και όχι μόνο! κι αυτό είναι και διπλής όψεως!!


το 1ο μου κερί! απλό, απέριττο και αρωματικό! δωράκι κι αυτό!
η πιο πολυζητητη δημιουργια μου!! εχω πολλους μουσικοφιλους μαλλον!! Ε σαν μαθηματικοι που είμαστε λογικό!!

πεντάεδρη πυραμίδα! 3χρωμη, στα 3 απτα πιο αγαπημενα μου χρωματα για δημιουργιες και όχι μόνο!

again αποξηραμένα γιατί και αυτά είναι σουπερ!!


Έλιωσε κίτρινο κερί επειδή το άφησα πάνω σε αναμμένο dvd player όλο το καλοκαίρι, και δημιουργήθηκαν από αυτό αυτά τα 2 υπέροχα κεράκια με αποξηραμένα λουλουδάκια μέσα!!

κερί με διακοσμητικά κέρινα φύλλα σε σχήματα λουλουδιών, yeah!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου