Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Νέα συρμάτινα δεντράκια

Δεντράκι για δωράκι κι αυτό! Τι ωραία και τι τέλεια που είναι αυτό το δώρο που κάνεις να αρέσει σε αυτόν που το δίνεις! Είναι απτις μεγαλύτερες χαρές μου! Να βλέπω την χαρά στο πρόσωπο τους όταν λαμβάνουν το δώρο μου! Κι έτσι αυτο το δεντράκι είναι για γενέθλια φίλης μου που χάρηκε πολύ όταν το είδε, τι ωραία τι καλά!!
Το ένα απτα 2 που βλέπετε παρακάτω ήταν μέρος της 1ης μου παραγγελίας και το αλλο το μικρούλι βγηκε καταλάθως όταν προσπαθούσα να φτιάξω λίγο διαφορετικό το 1ο που βλέπετε. Δεν το χάλασα γιατί μου βγάζει κάτι το ιδιαίτερο, σαν να συμβολίζει τη ξηρασία θα έλεγα, και ενώ δεν έχει κάποια χάντρα ή κάτι περίτεχνο όπως τα άλλα αυτό μου κεντρίζει έντονα το ενδιαφέρον στο να αποκρυπτογραφησω τι ειναι αυτο που μου βγάζει όταν το βλέπω!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου