Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Νέες λαμπαδίτσες

Γειααα σας και πάλι!!
Τελικά είναι πολύ πιο εύκολο αν έχεις στο μυαλό σου για ποιον θα είναι η λαμπάδα ή οτιδήποτε φτιάχνεις να σου βγει γρήγορα, εύκολα και ωραία παρά να κάνεις κάτι έτσι για κάποιον αόριστα. Το είδα τώρα με κάποιες λαμπάδες που έκανα και επειδή δεν ήξερα τα κορίτσια στα οποία προορίζονταν μπορώ να πω ταλαιπωρήθηκα λιγουλάκι και δεν ξέρω και αν θα τους αρέσουν!! Εμένα πάντως μου άρεσε πολύ το τελικό αποτέλεσμα, οκ θα μου πείτε δεν έχει σημασία να μου αρέσουν εμένα αλλά σε αυτούς που πάνε τα δωράκια!! Φυσικά και δεν διαφωνώ καθόλου! 
Αυτή μπορεί να είναι μια ανάρτηση που δεν είναι μεταμεσονύκτια(ουάου :P) κι αυτό οφείλεται στο ιδιαίτερο που ακυρώθηκε αλλά τις λαμπαδίτσες τις έκανα μεταμεσονύκτιες ώρες μέχρι και νωρίς το πρωί!!
Όπως θα δείτε ασχολήθηκα κι εγώ με τσόχα για την διακόσμηση των λαμπάδων μου μιας που σχεδόν όλα τα μπλογκόσπιτα δημιουργιών γέμισαν με λαμπαδίτσες με τσόχα είπα κι εγώ να ακολουθήσω, αν και δεν είχα μαλλί για γέμισμα και έτσι δεν είναι φουσκωτοί ούτε οι κύκλοι μου ούτε και η πεταλούδα μου. Μπορώ να πω όμως ότι χαίρομαι πολύ που ζήτησα απτη μητέρα μου κάποτε να μάθω να ράβω και τώρα κουτσοξέρω και έτσι χρησιμοποίησα και τις γνώσεις ραπτικής μου εδώ!
Α και είδα τώρα και σε ένα άλλο μπλογκόσπιτο λαμπάδα με παρτιτούρα, τι καλά!! Και ναι πρέπει να μάθω να βγάζω πιο ωραίες φωτογραφίες!
Ουφ πολυλογία με έπιασε πάλι!
Μου ζητήθηκε μια λαμπάδα (μου τη ζήτησε κάποιος για να τη δωρήσει στη κοπέλα του, τι γλυκοοοοο!) και μου είπε ότι της αρέσει το πορτοκαλί, οι πασχαλίτσες και οι μπλε κύκλοι και προσπαθούσα να βρω πως μπορεί να γίνει και να τα συνδυάσω αυτά!! Και τα συνδύασα τελικά και άρεσαν πολύ στην κοπέλα του και μάλιστα είπε ότι πρέπει να με βάλουν στο Cosmopolitan! Χιχι!
Και τώρα δύο λαμπαδίτσες για μικρές κοπελίτσες! Αυτή με τα λουλουδάκια αν και φαίνεται-είναι πανεύκολη με ταλαιπώρησε λιγουλάκι :( Μου αρέσουν πάρα πολύ εμένα και οι δύο κι έτσι λέω να κάνω μια και για μένα ίδια  :P


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου