Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

1η λαμπάδα για το 2011

Γειαααααα σας και πάλι!!
Έρχεται το Πάσχα και έτσι τι άλλο θα κάνουμε εκτός από λαμπάδες??!!
Πέρσι είχα κάνει 2-3 και μπορείτε να τις δείτε στην ανάρτηση με τίτλο "κεριά" αλλά φέτος λέω να κάνω μπόλικες και θα τις βάλω σε ξεχωριστή ενότητα γιατί τους αξίζει!!
Σαν πολλούς μουσικόφιλους φίλους που έχω είπα να κάνω μια λαμπάδα με θέμα τι άλλο? νότες!! Έχω κάνει κερί, σουβερ, μπρελόκ, ε τώρα και λαμπάδα με νότες!!
Βράδυ Παρασκευής γύρισα από έξοδο και αφού ήταν νωρίς να κοιμηθώ στις 2 και είχα ήδη ψηθεί απτο μεσημέρι να κάνω τη λαμπαδίτσα μου έπιασα τα συνεργάκια μου και βουαλά η 1η λαμπάδα για φέτος!
Ελπίζω να μην νυστάζω πολύ και τώρα(και θα μου πείτε μα καλά δεν ξέρω αν νυστάζω ή όχι?:P) γιατί θέλω να πάω να κάνω κι άλλες λαμπάδες, έχω αρκετές ιδέες στο μυαλό μου και θέλω να τις υλοποιήσω!!
Ελπίζω σύντομα να έχετε και φωτογραφίες από αυτές τις ιδέες μου!
Και ναι αυτή είναι άλλη μια δημοσίευση μου μετά τις 12 πμ ως συνήθως!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου