Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Κι άλλες λαμπάδες!

Μιας που είπα να μην αρχίσω ακόμα το διάβασμα και τις εργασίες που έχω για το Πάσχα και έμεινα σπίτι έκανα κι άλλες λαμπαδίτσες!!
Πάντως παρατήρησα ότι οι φετινές μου λαμπάδες διαφέρουν αρκετά απτις περσινές στο στυλ, δεν ξέρω τι σας αρέσει περισσότερο, εμένα και οι φετινές και οι περσινές!!
Τώρα έκανα μια λαμπαδίτσα που ήθελα από πέρσι να την κάνω, αυτή η ιδέα παρέμενε μέσα μου για έναν χρόνο, χιχι! Είναι από φύλλα κηρού μέλισσας και να την! Πάνω και κάτω στηρίζουν την κορδελίτσα 2 μελισσούλες που είχα πάρει το καλοκαίρι από ένα μουσείο μέλισσας που δίπλα είχαν και μαγαζάκι και πουλούσαν διάφορα σχετικά!
Στην περιγραφή της ανάρτησης μου για τα κεριά σας λέω ότι άρχισα να ασχολούμαι επειδή ήθελα να κάνω ένα κερί δώρο στη μητέρα μου, ε νομίζω ήρθε η ώρα να το κάνω!! Και θα είναι ένα πασχαλιάτικο κερί-δώρο!
Πραγματικά πιστεύω ότι το ντεκουπάζ πάει πολύ στα άσπρα κεριά, ενώ στα διαφορετικού χρώματος χάνει, μόνο αν είναι πολύ ανοιχτόχρωμα. Ορίστε και το κερί που προορίζεται για τη μαμάκα μου!
Και ακόμα 2 λαμπαδίτσες για 2 "μεγάλα"(:P) αδέλφια που θέλανε κάτι πολύ λιτό κι έτσι προσπάθησα να μιμηθώ αυτό το βιντεάκι παρακάτω αλλά μπορώ να πω με ευκολία ότι απέτυχα(νομίζω τελικά ότι δεν είχα τα σωστά γάντια!) :P
Οι λαμπάδες:

 Και το βιντεάκι: http://www.youtube.com/watch?v=v7ZZiEHysos&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου